אז מקציף הסבון של שיאומי שלי הלך לעולמו בטרם עת… לא בדיוק הלך לעולמו, הוא פשוט הפסיק להקציף את הסבון והתחיל להוציא מים… מניח שגוף החימום שם נדפק והוא פשוט הפסיק לעשות את פעולת ההקצה. אז אני גם מעדכן את ביקורת מקציף הסבון של שיאומי ואדאג להכניס לשם גם את המידע הזה ולשנות את הכוכבים בהתאם, אבל עדיין חיפשתי מחליף.

באלי אקספרס יש המון אפשרויות בתחום הזה ורובם שמות לא מוכרים מעבר לשיאומי שלא היה לי ניסיון טוב איתה בסופו של דבר. אבל מבין כל השמות קפץ לי השם של בסאוס (Baseus) היא חברה סינית מוכרת מאד ואפשר למצוא בה המון מוצרים – כמו מטענים ניידים, והמון מוצרי חשמל ובטריות, אני אישית משתמש בכמה מוצרים שלה ומרוצה מאד.

אז החלטתי לרכוש את המוצר והוא אצלי כבר שבוע – אני מאד מרוצה! אפילו יותר מהמקציף של שיאומי – הוא בנוי ככה שהפיה קצת בשיפוע – זה הרבה יותר נוח מאשר המקציף של שיאומי שהיה מוריד את הסבון ב 90 מעלות, כאן הוא קצת מוטה ולכן הרבה יותר נוח ליד, הוא גם קולט את היד במהירות ואתה לא צריך להצמיד את היד למכשיר.

יוצא המון סבון ומהירות התגובה מצויינת! לדעתי הוא הרבה יותר טוב מהמוצר של שיאומי!.

פועל על 4 סוללות AA רגילות – ולהכניס אותם למכשיר קצת לא נוח, זאת אותה פעולה כמו השיאומי וזה לא ממש נוח, עד שמצליחים לפתוח שם את המכסה ולסגור אותו, ממש מעצבן, אחד החסרונות.

מחיר סביבות 20$ , כאשר יש גם מוצר יעודי לילדים – בדמויות של דינוזאור – ממש נחמד!